Garantie

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er iets misgaat met uw aankoop, wij zullen dan zorgen dat het zo spoedig mogelijk wordt opgelost.
Garanties op merkproducten worden altijd uitgevoerd door de leverancier.

Wij raden u aan om voor de aanschaf van uw product te kijken naar de garantievoorwaarden van het merk. Een link kunt u vinden onder "garantie" bij de specificaties van elk product.

Voor garantie en service kunt u altijd contact met onze klantenservice. 

De aangboden internationale fabrieksgaranties vervangen nooit de wettelijke garanties waar u als consument recht op heeft. 

Horloges
Uw normale garantie op horloges is 24 maanden, maar is per merk afhankelijk. Hieronder treft u een lijst aan met de grantiesvoorwerken per merk

Uitgesloten van garantie:

  • Batterij (tot 3 mnd na aankoop is het wel garantie)
  • Glasbreuk en /of krassen hierop
  • Kroon/ Schroef (let er altijd op dat uw schroef/kroon gesloten is tijdens het dragen)
  • Horlogeband (met uitzondering van uitgevallen steentjes tot 3 maanden)
  • Onjuist gebruik
  • Krassen en / of deuken.

Garantie vervalt

  • Wanneer u het horloge zelf opent
  • Bij onjuist gebruik / misbruik
  • Bij waterschade (uitgezonderd waterdichte horloges, zie waterdichtheid)
  • Bij poging tot reparatie
  • Nalatigheid

Merkengarantie bepalingen 

  • Aquanautic
  • Breil
  • Breil Milano
  • D & G Horloges
  • Ebel
  • Guess Horloges
  • Raymond Weil
  • Swarovski
  • Vendoux

Sieraden

Uw garantie op sieraden wordt bepaald door de leverancier en is per merk afhankelijk. Hieronder treft u een lijst aan met de grantiesvoorwerken per merk

Uitgesloten van garantie:

  • Onjuist gebruik
  • Krassen en / of deuken.
  • Beschadigingen aan steentjes

Garantie vervalt

  • Bij onjuist gebruik / misbruik
  • Bij poging tot reparatie
  • Nalatigheid

Merkengarantie bepalingen